Візуальний огляд з короткими інструкціями основних керуючих елементів транспортного засобу.

Управління дверима

1. Управління дзеркалами - вибір та налаштування.

2. Підігрів на всіх чотирьох дзеркалах - увімк./вимк.

3. Керування вікнами ліворуч/праворуч, з функцією експрес-підйому/опускання (активується через 0,5 секунди) автоматично відкриває вікно повністю.

 

Головний дисплей:

1. Інформаційна панель зі станом попереджень, сигналізації, передач AS-Tronic, керуванням круїз-контролем та швидкістю на спуску, а також з інформацією про телефон.

2. Інформаційний екран (з червоною та жовтою інформацією, що попереджає). Щоб отримати доступ до головного меню, натисніть перемикач вибору меню. Після цього слід прокрутити та вибрати необхідний параметр.

 

Перемикач вибору меню.

Натисніть, щоб відкрити головне меню.

Прокрутіть та натисніть, щоб вибрати потрібний пункт:

  • інформація про транспортний засіб
  • попередження
  • інформація про подорож
  • налаштування
  • споживання палива
  • тиск наддуву
  • наступний сервіс
  • лічильник PTO

 

Віддалене управління.

Налаштування висоти шасі з двома пам'яттю налаштувань та автоматичним налаштуванням висоти під час руху.

Версія з моніторингом навантаження на вісь:

  • також калібрування значень навантаження на вісь (бажано 1 раз на рік).

 

Колонка рульового керування (ліва)

Центральне положення (габаритні вогні включені, дальнє світло вимкнено).

  1. Увімкнення фар.
  2. Дальнє світло.
  3. Поворотні сигнали ліворуч/праворуч.
  4. Клаксон.
  5. Омивач вітрового скла.
  6. Склоочисник.

--- Режим "інтервальний"
(інтервал часу між включеннями, час вимкнення, включення).
0, 1, 2 Вимкнення склоочисника, низька швидкість, висока швидкість.

 

Перемикач рульового колеса (ліворуч):

1. Верхня кнопка: прийняти дзвінок.
    Нижня кнопка: завершити або відхилити дзвінок.
2. Вибрати дзвінок: 1 з останніх 10 дзвінків.
    Під час дзвінка: регулювання гучності.
    Вибрати постановку: переглянути телефонний довідник.
3. Система контролю швидкості на спуску.
    Встановити: поточну швидкість встановлено для спуску.
    Встановлений на рівній дорозі за включеного круїз-контролю: круїз-швидкість + 3 км/год.

Перемикач на рульовому колесі (правий)

4. Змінний обмежувач швидкості транспортного засобу
    Верхня кнопка - встановити поточну швидкість як максимум.
    Нижня кнопка – вимкнути обмежувач швидкості.
5. Управління круїз-контролем/регулятором швидкості двигуна
    Верхня кнопка – відновлення встановленої швидкості.
    Нижня кнопка – вимкнути круїз-контроль.
6. Управління круїз-контролем/регулятором швидкості двигуна
    Верхня кнопка – встановлення швидкості або збільшення швидкості.
    Нижня кнопка – встановлення швидкості або зменшення швидкості.

 

Перемикач на рульовій колонці (правий):

1. Режим для ручної коробки передач і MX гальмо двигуна.
• Увімкнення/вимкнення гальма двигуна (облік використання педалі газу, зміна передач не впливає).
• Встановлення/вимкнення змінного обмежувача швидкості транспортного засобу.
• Встановлення/відновлення/відключення системи круїз-контролю/контролю швидкості двигуна.
2. Режим для ручної коробки та інтардера.
• Робота інтардера з 1/3, 2/3 та повною потужністю.
За повної потужності інтардера опція інтегрованого гальма двигуна MX.

 

Вимикач освітлення

1. Вимикач освітлення сигнальних вогнів та маркерних ліхтарів.
2. Вимикач освітлення передніх фар, сигнальних вогнів та маркерних ліхтарів.

 

1. AS-Tronic та гальмо двигуна MX.

  • Увімкнення/вимкнення гальма двигуна (педаль газу при перекриває налаштування, перемикання передач не впливає).
  • Автоматичний/ручний режим (натисніть двічі для пошуку в ручному режимі).
  • Перемикання передач вгору/вниз (одне клацання - одна передача, подвійне клацання - дві передачі).
2. AS-Tronic та Інтардер.
  • Використання AS-Tronic аналогічне.
  • Робота інтардера на 1/3, 2/3 та на повну потужність.

 

Автоматична коробка передач

N – Нейтральна передача.
D – Передача вперед.
R – Задня передача.
Переміщення вперед/назад
(Настроєні параметри газового дроселя для повільного, плавного руху.
Обмежений крутний момент/обороти та ковзання зчеплення).

 

Механічна коробка передач

з H-подібною схемою та двома діапазонами: 4 положення в низькому діапазоні та 4 положення у високому діапазоні:

1. Виберіть діапазон передньої частини важеля вибору передач.
2. Виберіть половину діапазону на боці важеля вибору передач.

 

 

Отоплення та вентиляція

1. Швидкість вентилятора
2. Розподіл повітря
3. Температура повітря
Встановлена ​​температура контролюється термостатично за допомогою автоматичної системи керування (опціонально).

 

Центральна консоль:

1. Мигалки аварійного попередження.
2. Головний вимикач.
3. ASR (підвищена стійкість на низькій швидкості, що дозволяє ковзання коліс).
4. Положення 1: нічне світло (немає відбитків під час водіння). Положення 2: внутрішнє висвітлення.
5. USB- та LAN-вихід для DAF Telematics.
6. Вимкнення звукового сигналу заднього ходу.
7. Додатковий обігрівач кабіни.
8. Замикання та розблокування дверей пасажира.
9. Внутрішнє освітлення пасажира.

 

Панель приладів (ліворуч):

1. Робоча лампа/підйом вантажу.
2. Регулювання висоти фар.
3. Передні/задні протитуманні фари.
4. Вимкнути внутрішнє освітлення.
(Все вимкнено і залишається вимкнено).

 

Панель приладів (праворуч)

5. Регулювання яскравості підсвічування інструментів
6. Режими роботи ВОМ (другий)
7. Режими роботи ВОМ (перший)
8. Підйом та опускання задньої осі.

 

Панель управління

1. Відновити нормальну висоту їзди (пневматична підвіска).
2. Відключення Адаптивного круїз-контролю (АКК).
3. Встановити дистанцію АКК.
4. Інтеграція третього стоп-сигналу (вимикається лише коли шум затримуючого пристрою та/або моторного гальма неприйнятні).
5. Блокування міжосьового диференціалу.
6. Контроль тяги (передача навантаження на приводний міст)/висота маневрування для FT-LD.
7. Кондиціонер повітря.
8. Клапан рециркуляції; використовувати лише на коротких інтервалах часу.
9. Система допомоги під час старту в гору.
10. Система попередження про виїзд за межі смуги руху (ЛДВС).