1. Призначення керівництва DAF XF 105.Метою цих рекомендацій є надання користувачеві порад, щоб забезпечити йому однорідну і оптимально функціонуючу збірку надбудов DAF. |
2. Зміна конструкції кузова DAF XF 105.З метою забезпечення безпеки транспортного засобу, захисту прав споживачів та відповідності стандартам якості, встановленим DAF, зміна конструкції транспортного засобу без попередньої консультації з DAF та отримання письмового дозволу не допускається. Пристрої на верхній частині кузова, встановлені у повній відповідності до цих рекомендацій, не вимагають підтвердження. DAF завжди готовий відповісти на запитання у цій галузі. Якщо ці рекомендації повністю не дотримуються, або якщо виникнуть такі випадки, які не описані в цих рекомендаціях, необхідно проконсультуватися з DAF для отримання підтвердження. Запити на таке підтвердження можна відправляти в DAF, представивши функціональний опис, креслення та інженерні розрахунки всіх систем, що стосуватимуться передбачуваних змін. Якщо запит перебуває в порядку, DAF поверне один набір з декларацією "без заперечень" (LONO), можливо, з деякими зауваженнями щодо конструкції, що використовується. Виробник пристрою на верхній частині кузова повинен завжди забезпечувати повну відповідність робіт на транспортному засобі загальним стандартам якості. Виробник пристрою на верхній частині кузова повинен гарантувати, що рухомі частини шасі транспортного засобу, зокрема карданні вали, не обмежені у своїй роботі, наприклад, частинами пристрою на верхній частині кузова та/або кріпленнями. Усі компоненти повинні залишатися легко доступними для технічного обслуговування та ремонту! Робота на транспортному засобі повинна виконуватися кваліфікованим персоналом. Постачальник пристрою на верхній частині кузова в будь-якому випадку залишається повністю відповідальним за продукт, поставлений ним, і в інтересах безпеки користувача йому необхідно забезпечити поставку продукту з чіткою інформацією, інструкціями щодо використання та/або документацією щодо пристрою на верхній частині кузова та будь-якого додаткового обладнання. Перед передачею клієнту, транспортний засіб із встановленою кузовною конструкцією має бути проінспектований дилером DAF. DAF не несе відповідальності за наслідки дій третіх осіб. |
3. Статутні вимогиНадбудова та будь-які модифікації транспортного засобу, пов'язані з нею, повинні відповідати всім статутним вимогам у відповідній країні. Оскільки DAF повністю дотримується статутних вимог, що стосуються комерційних автомобільних шасі, відповідальність за кузовний транспортний засіб лежить на виробнику кузова. Під час огляду кузовного транспортного засобу DAF не несе відповідальності за проблеми, викликані надбудовою або деталями, встановленими та/або модифікованими третіми особами. |
4. Специфікації транспортних засобів та конструкторські креслення.Для визначення правильних специфікацій шасі та кузова необхідно, щоб усі три зацікавлені сторони – замовник, виробник кузова та DAF – зробили свій внесок. Лише через інтенсивні консультації можна досягти оптимального результату. Ці консультації вимагають наявності всієї доступної технічної інформації, такої як специфікації транспортного засобу та конструкторські креслення (креслення кузовників DAF), а також можливості швидко оцінити всі технічні можливості з усіма їхніми перевагами та недоліками. Система професійних транспортних консультацій DAF, TOPEC, була розроблена саме для цієї мети і доступна для виробників кузовів. TOPEC дозволяє швидко розрахувати вплив певних розмірів транспортного засобу на, наприклад, розподіл ваги, положення зв'язку, радіус повороту та розподіл навантаження на осі під час розвантаження. Запити на розрахунки TOPEC можуть бути надіслані до DAF. Конструкторські креслення Крім того, на запит (з номером шасі) DAF може надати файл CAD у форматі 3D-DXF або 3D-STEP 2.14, що показує основну поздовжню частину шасі з усіма отворами. Зверніться до DAF для комплексних надбудов, таких як важкі крани. Наявність TOPEC у виробництві кузовів TOPEC View: Передплата TOPEC View надає виробникам кузовів доступ до онлайн-архіву поточних та історичних креслень розташування шасі у форматах DXF та PDF. Усі креслення розташування шасі можуть бути прочитані онлайн, доповнені коментарями та подробицями, та роздруковані за допомогою звичайного переглядача Adobe PDF. З TOPEC View можна обчислити висоту шасі на основі широкого спектру підвісок передньої та задньої осі та типів шин, що поставляються DAF. Додатковий формат 2D-DXF може бути використаний у будь-якій системі AutoCAD або в будь-якій іншій програмі, здатній відкривати файли DXF. TOPEC Light: На додаток до вищезазначеного цифрового файлу компонентів та креслень шасі, передплата TOPEC Light включає модулі розрахунку, необхідні для створення розкладки, ваги, радіуса повороту та міцності шасі. |
5. Розподіл вагиПри конструюванні надбудови необхідно коректно розподіляти вагу так, щоб можна було використовувати допустимі осьові навантаження, і при цьому слід звернути увагу на такі рекомендації:
Посилення шасі та додаткові компоненти, такі як компресори, додаткові паливні баки та обладнання для завантаження/вивантаження впливають на вагу, а значить і на розподіл ваги транспортного засобу. Тому необхідно зважити транспортний засіб, включаючи будь-яке додаткове обладнання, перш ніж починати встановлення надбудови. Тільки в такий спосіб можна вчасно визначити вплив будь-якого додаткового устаткування положення центру тяжкості транспортного засобу. Бічна стійкість (динамічна) Високі надбудови, незалежно від наявності високого центру тяжкості вантажу, чутливі до бічних вітрів і можуть несприятливо вплинути на бічну стійкість і, отже, характеристики управління транспортним засобом. Те саме стосується випадків:
У всіх випадках відповідальність лежить на постачальнику надбудови або користувачеві транспортного засобу. |
6. Период кузовного ремонта и консервации DAFКогда автомобиль, например, из-за продолжительного кузовного ремонта, не используется в течение продолжительного времени, необходимо принимать меры для гарантии продолжительного периода эксплаутации автомобиля. Эти меры зависят от ожидаемой продолжительности хранения или ремонта. Обычно эти меры включают в себя следующее:
Для принятия мер в случае очень длительных периодов хранения необходимо связаться с DAF. |
7. Покраска шасси и компонентов.Если шасси (кабина) и компоненты требуют перекраски, то перед покраской следует тщательно защитить нижеследующие участки, чтобы избежать проблем с электрическими или механическими системами автомобиля.
ПРИМЕЧАНИЕ: Многие компоненты, в частности кабинные панели, изготовлены из различных типов материалов, каждый из которых требует различного специального лакокрасочного обработки. |
8. Модификации автомобилей DAFвключает в себя несколько шасси тягачей в категории веса свыше 12 тонн, а также еще более широкий спектр жестких автомобилей в категории веса более 6 тонн GVW.
|
Обозначение | Тип | Тип шасси | DAF-series | |||||
LF45 | LF55 | CF65 | CF75 | CF85 | XF105 | |||
FA | 4x2 | Шасси грузовика | ■ | ■ | ■ | ■ | ■ | ■ |
FAR | 6x2 | Шасси грузовика с одноосевым прицепным колесом. | ■ | ■ | ■ | |||
FAS | 6x2 | Шасси грузовика с двойным задним мостом на тележке. | ■ | ■ | ■ | |||
FAN | 6x2 | Шасси грузовика с задней рулевой осью. | ■ | ■ | ■ | ■ | ||
FAG | 6x2 | Шасси грузовика со второй рулевой осью. | ■ | ■ | ||||
FAT | 6x4 | Грузовой шасси с двойным приводом и тандемными осями. | ■ | ■ | ■ | |||
FAC | 8x2 | Шасси грузовика с двумя передними осями, одной приводной осью и тандемной задней осью с двойными колесами. | ■ | |||||
FAX | 8x2 | Шасси грузовика с 2 передними осями, одной приводной осью и задней поворотной одноосевой подвеской с одним колесом. | ■ | |||||
FAK | 8x2 | Шасси грузовика с тремя задними осями, включая двухколесную подвижную ось. | ■ | ■ | ||||
FAD | 8x4 | Шасси грузовика с двумя передними осями и двойной задней сцепной осью с приводом. | ■ | ■ | ■ | |||
FT | 4x2 | Тракторное шасси | ■ | ■ | ■ | ■ | ||
FTR | 6x2 | Шасси трактора с одноколесной подвесной осью. | ■ | ■ | ||||
FTS | 6x2 | Ходовая платформа трактора с двойной задней осью на тандемных колесах. | ■ | ■ | ||||
FTG | 6x2 | Шасси трактора с второй управляемой осью. | ■ | ■ | ||||
FTP | 6x2 | Ходовая платформа трактора с неуправляемой второй осью. | ■ | ■ | ||||
FTT | 6x4 | Ходовая платформа трактора с удвоенным приводом (тандемной осью) | ■ | ■ | ||||
FTM | 8x4 | Ходовая часть трактора с тремя задними осями; управляемая ось перед двойной ведущей тандемной осью впереди. | ■ |
Индикации колесной базы и заднего свеса (WB/AE), используемые в настоящих рекомендациях для производителей кузовов и в общем на DAF, могут быть найдены для каждого типа транспортного средства в следующем обзоре.
9. Модификации моделей DAFВ интересах продолжающегося развития продукта, DAF оставляет за собой право внести изменения в спецификации или дизайн автомобилей без предварительного уведомления. Кроме того, технические характеристики автомобилей могут различаться в зависимости от страны, в которой они производятся, в соответствии с местными условиями и законодательством. Для получения точной и актуальной информации, пожалуйста, свяжитесь с местной организацией продаж DAF. |